4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, April 25, 2010

teringat.......kembali

entry petang ni rasa teringgat kat member2 poli.....hummmm...so aku abadikan kenangan yg ada kat sini...

sebelum aku menapak di UTHM aku study dekat PKU....apa itu PKU?? huhuhu bukan Pusat kesihatan Universiti la.....Politeknik Kulim skrg nama dah tukar menjadi Politeknik Tunku Sultanah Bahiyah (PTSB), Sedap la sikit kan kalu tak orang asyik ejek "politeknik kurang upaya" kesiankan..hahahha.....

aku merupakan batch ke-2...PTSB merupakan politeknik ke-16 dlm MALAYSIA....poli baru la....masih muda kalu nak di bandingkan dgn PUO, POLIMAS, POLISAS...

ni gambar kelas aku.....ada 4 org je gulz....

gmbar kenangan KONVO



lepas ni nk amik scroll plak yea...

sebelum masuk dewan.....

ni kira jasa aku pada PTSB la....JOHAN robocom 2006...so sape yang penah masuk pertandingan robot2 antara politeknik seluruh MALAYSIA mest tau...masa ni PTSB jadi Tuan umah....rasa bangga jap...walaupon xdapat apa2..tp ilmu 2 penting kan...thx kepada yang terlibat....xlupa uga kpd lecturer yang bertukus lumus...hihihih
SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!