4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 20, 2010

I REALLY MISS................

RINDU sangat2.....

ahahhh!!....ingat aku rindu sapa?? aku betul2 rindu rumah aku....kampung halaman aku...suasana petang yang segar....angin bertiup sepoi2 bahasa...aduh tak dapat rasa kat sini....baru aku faham apa yg di maksudkan dengan "hujan emas di negeri orang...hujan batu di negeri sendiri...lebih baik di negeri sendiri....RINDU sangat...

apa2 pon abis FINAL EXAM nak balik cuti 2 bulan...yeyeyeee..yahoooo...sonok sangat tau....heheh macam duk oversea je aku nih....pada hal semenanjung malaysia gak...bawah ni ada pic waktu senja kawasan umah aku...ni aku amik 21 nov 2009...waktu ni pokok padi tengah menghijau...ni pandangan side umah aku....kalu dari belakang umah lg banyak padi....best...sapa nk ikut aku balik cuti ni jom r.....

ok dah jom study......



miss my home......
SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!