4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 19, 2010

suke HATI.....)= vs duka HATI.....=(

salam 1 MALAYSIA

gambar kek besday tahun lepas...tahun ni xsempat snap pic pon.....


hari ini dalam sejarah 19 april.....genap la umo aku 2 puluh _____ tahun...tambah lagi 1 angka...dalam suka ada duka...LUPA kn yg duka...cerita yg suka sudah..(ada ka duka???...xdak kot) ....tp apa2 pon thx 2 all my frenz...dari zaman skola...zaman poli...hingga la skrg yang tak pernah lupa wish besday kat aku....huhuhuh terharu dan tergaru2....terima kasih sgt2...buat aku rasa gumbira hari ini....dan kepada yang baru tau aku pya besday buat la reminder hahhahah....best sgt ada suprise g....


ingt cite ALI SETAN je dapat katak??? aku pon dapat tau cute g...teman tdo mlm ni....pastu ada lmpu study...waaaa...pasni semangt skit study..thx...shuke sgt...nomey2.... SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!