4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, April 22, 2010

di celah kesebukkan.........semoga berjaya

salam.....

hi....bz betul aku minggu ni....demam final exam melanda lg........sakit pinggang aku sakit lagi otak aku...huhuhuh...tu la nak lg study engineering...tp aku BOLEH...go go go....hahahhah.....kawan2 aku pon BOLEH yada,nat.miza,ikin,ayu dan semua2 3BDD sek 5 and 4...semoga kalian semua dapat menjawab exam dengan jayanya.....amin.....


sAkit pale r..esok paper control engineering....pagi tadi paper kenegaraan....aku buat dengan sehabis baik dengan membawa M16...huhuhuh...hahha harap2 boleh insyaALLAH....doakan ketenangan semoga di permudahkan segala urusan menjawab semua exam insyaALLAH....


SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!