4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 14, 2010

saya juga SUKA......

hye....hv a nice day
bosan betul hidup ni...bila dah penat study, ada exam pula...next week dah start exam....wake up fuzy...WAKE UP!!!!!...... lamunan terhenti,tettttt........

kalau bosan study saya akan buat benda yang orang lain anggap pelek, (mungkin la pelek) tp bg saya tak la pelek...cuz thats my hobi....really like it...nk tau ke apa yg saya buat??? hehehe...

even saya student engineering,but saya sgt suke masak2...hehhehe...mungkin mak saya dah ajar dari kecil untuk everyday mesti masuk dapur, tolong2...so skit sebanyak dah suke sgt masak...saya suka masak ni cuz, masak akan bg kepuasan...ada hasil la org kata...hehehehe....tp yg jadi peleknye...time saat genting nk final mcm skrg ni...saat kepala otak tention study...time 2 la saya rasa nk masak something....huh!!! mungkin ni bg kepuasan bg saya....but how bout my housemate...my roomate...?? apa perasaan mereka....( sedikit sebanyak akn menganggu kot )..hahhaha...tp masak untuk perut semua okey!!! bukan selfish sgt...after puas masak baru sambung study....saya akan rasa puas...baru otak boleh pick up after 2...

tp....itu dulu la, time duk umah sewa, masa diploma....skrg terbatas skit, duk hostel..masak air boleh la....itu la rasa busan sangat...xboleh nk lepaskan geram nk masak...hahhahah...btw masak ni penting untuk kaum hawa, even belajar tinggi melangit memasak ni kena la tahu skit2, ye la...nant dah berumah tangga skali skala nak juga masak untuk hubby, mak mertua...hahhah..




actually saye teringin sangat nk masak ayam masak merah ++ nasi tomato ++ sirap bandung...



saya pernah buat menu ni time raya 2tahun lepas....waaaa...penatnye 4 ekor ayam, nasi banyak juga la.....hari raya orang lain pakai lawa2 saya bau ayam..hahahhah....tp itu lah first time masak nasi tomato + ayam masak merah, dalam kuantiti banyak pulak tu....nasib baik sedap, kalau tak kena makan sorang2....)=



SUka? > klick button "LIKE"...

2 comments:

  1. sedapnyer ayam masak merah...makan dgn nasi tomato lagi sedap...
    minum pula sirap bandung..
    burp..alhamdulilah...

    salam singgah...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah....dalam plainning nk masak ni...hummmm...tp bz skit bulan ni...

    thx cuz singgah cni...datang la lg...

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!