4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, April 15, 2010

SAmbIL mENyELAM sAMBIL MINUM......

11HB bersamaan hari sabtu yg mulia....aku dan 64org rakan yang lain telah berangkat ke
kerteh Terengganu,

ini pic bukti yang menunjukkan aku telah sampai di situ..dalam bulatan merah tu aku la...hihihihi




lawatan sambil belajar, ke Centralised Utilities Facilities (CUF) Kerteh, under subjek termodinamik. tapi aku bukan nak cerita pasal lawatan, nk cerita SAmbIL mENyELAM sAMBIL MINUM......aIR!!!!.... otw balik, kami singgah di cherating beach. 1st time la aku jejak kaki dekat pantai ni, nice....tak cercemar lagi la...itu yang penting. lepak kat pantai ni lama gak...guys yang lain bukan main seronok lagi bermandi manda, yang lain atas darat apa lagi posing sakan la....huhuhu macam2 angle ada, kiri kanan semua asik click jer...aku memory card hp full, so posing jer guna camera hp org lain, bukan senang nk picnic dgn kawan2, so ambil kesempatan la...apa lagi......kat bawah ni aku upload gambar yang telah di jayakan kan oleh gadis2 jelita..


mencari...tercari-cari


menggapai awan (*-*)


happy sokmo

thx kepada camera women ~~enot~~ maju setapak ke depan










SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!