4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 22, 2013

Potong rambut

Hye readers,

Masalah rambut gugur tiada la kronik sangat after potong rambut.... after beranak dekat D.A dan semenjak D.A pandai menyembur air liur memang rambut aku berketul-ketul gugur ke bumi....

tapi masa nak potong rambut aku jadi blur...nak buat fesyen rambut apa? walaupun aku bertudung...tak semestinya tak berfesyen....untuk suami mesti kena nampak comel...

aku belasah jer cakap nak potong pendek...tapi dalam hati rasa sayang sangat...alah nant panjang balik rambut tu kan...amoi gunting rambut pun sayang nak potong rambut aku... dia duk beleter apa tah..rambut aku ni asli curl ikal mayang... dia berkali-kali nak buat tak jadi cantik macam ni...dia kata la... aku terus cakap i nak cepat sebab bawa anak...anak i cepat meragan... D.A abah bawa pusing jalan-jalan...huhuhu..

ni rambut pendek korean style

mula-mula nak pendek terus...boycut...tapi sayang rasa lambat nak panjang....niat hati nak buat korean...tp memandangkan aku jenis yang nak kena ikat rambut selalu so tak la pendek macam minat salleh atas tu jer..

ok sekian! tercapai juga hasrat nak potong rambut... sekarang dah kurang rambut gugur...




SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!