4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 4, 2012

Third time - After married

Assalamualaikum kawan-kawan blogger.... nak continue lagi cerita basi ni ( sini )

Alhamdulillah dapat juga aku continue.. pada 26hb Jan 2012 pada hari selasa... aku ponteng keja, jangan tiru aksi ini..hehehehe... bukannya apa, dah delay period sehari... so dah malas nak buat UPT sorang-sorang lagi.. kali ni terus pergi klinik, jumpa doktor and cakap dah delay period sehari ja pon... buat malu ja excited sangat.. 

So doktor pon suruh pembantu dia buat UPT, and kali ni baru la rasa yakin... doktor cakap positif.... Alhamdulillah terasa sangat bersyukur dengan kurniaan ini... en.hubby tunggu kat luar bilik je..xnak masuk sekali,so dia terpinga-pinga bila aku keluar dari bilik doktor buat muka sedih.... sampai masuk dalam kereta baru dia tanya "macam mana result sayang?" aku buat muka sekupang je... pastu aku pun jawab "POSITIVE" gembira bukan main la dia... dah confirm baru la dia yakin... cuma masih risau sebab usia kandungan masih baru 5week.. lepas ni nak kena buat ultrasound juga nak pastikan kedudukkan betul.. +/-9 month from today i'm mommy to be InsyaALLAH........

After 2 weeks, aku pergi lagi sekali ke klinik yang sama untuk buat ultrasound, Alhamdulillah keduduk janin di tempat yang betul, nampak la bulat dot kecik dalam rahim ku... usia kandungan 7weeks.. date jangka lahir (EDD) pada 1 oct 2012...
SUka? > klick button "LIKE"...

1 comment:

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!