4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 4, 2012

second time - After Married

continue cerita lepas..... ( sini )

Pagi yang mulia penuh barakah itu aku pergi kerja macam biasa merempit... pada masa yang sama di luar helmet aku penuh dengan ? ? ? ? ? positive @ negative? ? ? ? en. hubby asyik mesej tanya, macamana result, nak cakap apa ek?? kalau cakap negative macam mendoakan ja...nk cakap positive belum pasti.. adoiiiiyai !! Nasib baik la tindakkan BIJAK aku snap picture for the result... nak attach picture kat sini tapi cari tak jumpa la pula mana p picture tu... al maklum la cerita 7bulan lepas.. sampai je kat tempat kerja, biasa la aku yang sedikit kepochi ni, mulut tak boleh zipp terasa nak tanya opismate yang berpengalaman....

Tanpa segan silu, kepala yang berat bawa benda ni ? ? ? ? dari rumah terus mulakan bicara soal orang berumah tangga,.... :) muka sedikit gatal dan bertanya kepada kak ina... *ringkasan perbualan...

Aku: "UPT kit tu result samar-samar la kak ina.. adakah tanda itu positive"??
kak ina: Macam mana...ada dua line ka?
Aku: Ada.....cuma 1 line tu sangat la faint...tapi fuzy tak delay period lg...period sepatutnya 25hb Jan 2012. Harini baru 18hb.... laki fuzy excited pergi beli suruh check..
kak ina : kalau ada dua line walaupun sama-samar di kira positive!! TAHNIAH...
Aku: Yaka??!! sedikit confius tapi hati mula berbunga dah...
kak ina : tapi untuk kepastian elok la check one more time after delay period...
Aku: okey kak ina...thank you for the advice.... 


so....result dia camtu la, awal sangat buat test....tak sabar nak tunggu delay period nak check up lagi sekali... SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!