4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, July 12, 2012

At Times Square and Gurney Plaza Penang - M2B with B2B

Haiiii..blogger2 yang blog-walking, yang tersesat masuk sini dan yang memang selalu nak baca entry aku ( hado ke??? )...

Last weekend mummy p jalan-jalan..... huh! setelah sekian lama tak hang out dengan rakan sepermainan...hehehe Al-maklum lah semuanya sibuk dengan komitmen masing-masing...depa semua ada kerjaya dan aku pula sibuk dengan rumah tangga hehehehe...aku sibuk apa nya?? saja buat-buat sibuk gak ngeeee... (^______^)

walaupun sat ja jalan-jalan, tapi puas hati sebab lama tak jumpa kan....rindu sangat di saat dapat ber"hang out" bersama kawan-kawan setiap hari di zaman muda-muda dulu... hah sekarang dah tua ka maybe bagi aku ada sikit la rasa dah tua..hehehe memang aku sedikit senior dari kawan2 aku ni... dah tu dah kahwin kan (so M2B tu untuk aku la... yang B2B selain aku heheheh)

Al-kesah teringin sangat mummy nak ber"hang out di Time square Penang... huhuhu nama ja orang penang ni first time jejak kaki kat situ...yela banyak sangat mall kat penang ni sampai tak tersempa nak jejak kaki...selalunya asyik-asyik Queenbay mall..kali ni terasa nak tukar angin la...

Setibanya di Times square suasana murammmmmm gilerr, apakah??? tempat diluaran nampak havoc n happening gila..masuk-masuk kat dalam gelap!! gelap wehh... dah bankrup baru aku nak p ka? haissshhh takkan bankrup kot.. rupanya BLACKOUT.. malang sungguh.. so alang-alang dah sampai kononnya tunggu gak la sampai keadaan pulih...okey memang dah pulih tapi byk pula kedai tak buka...caiittt tutup terus kot... Full house pun akan beroperasi pada pukul 2pm.... so bergambar kat luar kedai je la..

sempat bergambar dalam blackout pun...
sekarang dekat Penang di mana-mana ada durian... PESTA durian

 Oleh sebab itu kami pon berpindah tempat ke GURNEY plaza...tanpa membuang masa yang hanya ada sikit ja lagi... so layan la pic dekat gurney plak k...

 Air laut yang surut menampakkan kecacatan permandangan....



suka semua ek... ni gambar time nak balik dah ni...



dia natara semua aku la juara...juara paling BOYOT.....hehehehe memang la kan sebab aku sorang je dah kahwin..yg lain bride to be...



Dengan penuh kasih sayang layanan kawan-kawan..nak turun tangga pun berpimpin tangan...


 terima kasih kerana menceriakan hari ku....baby baru masuk 28weeks je, teruja B2B semua cuz dapat rasa baby dalam perut gerak-gerak....hehehehe..aku pon sangat la best sebab dapat kongsi pengalaman baby gerak hehehehe...somethings new kan..nak gak share dengan kawan-kawan... banyak lagi gambar tapi sekarang ni ya ampunnnn malas sungguh nak transfer dari memori kad..even tak kuarkan peluh... awat malas sangat ni? pembawakan baby ke???? alasannn....... nanti kalau terasa rajin aku upload k...tunggu kesah mummy to be for next entry... bubbye!!!




SUka? > klick button "LIKE"...

2 comments:

  1. itu pun payah mila...depa semua berkerjaya...hhuhuhu....fuzy ja suri rumah ngeeee

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!