4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, July 1, 2012

My first time - After married


Nak mula macam mana ni...dah tak reti nak tulis entry...al-maklumlah... rasanya dah 6-7bulan dah tak ter'update blog ni.. start sejak kahwin tahun lepas last entry... okey ye cik jah semua...

u all mesti tertanya-tanya sebut pasal kahwin dah ber'isi ke?? wahhhhh celupar kau jah... memang dah berisi start first month kahwin naik berat 4kg... semua sendat!!!  senang hati la katakan... dah memang genetik berat senang naik..makan tak ingat nak gemuk gedempol....

Alhamdulillah setelah hampir dua bulan mendirikan rumah tangga ada pekhabaran gembira, yup...buat urine prengnant test (UPT) result positive... en.hubby la paling excited!!! hummm..nak ke update dari mula preggy ke??? aiiiyok!!! sekarang baby dalam perut sudah 27 week la....banyak la ceriiiiita nak kena tulis... boleh la tulis yg mana ingt je k...

Al-kesah after kahwin ada la miss P datang, then after a few weeks en.hubby bawa balik UPT hahahhah... "nah..ayg amik ni benda ni check..." bersuara jantan.. ye la laki aku memang la suara macam tu... "mana abg dapat benda ni?????" muka cuak! takuttt frust... ermm...macam mana nak guna benda alah ni...study skit dulu..esok pagi2 bgun tdo trus buat ekperimen...jangkaan aku TEPAT ada 1 line jer.. so result -VE...fahamkan dengan maksud aku...so dont give up...masih ada waktu.... 

for the second period miss P hanya ada 2 hari jer... Alamak!!! period dah ting tonggggg!! somebody please help me!! sejak bergelar gadis Miss P memang regular.. mula rasa cuak, fikir aku nak menopos ke? kawin tak sampai dua bulan lg... 

Dalam masa seminggu after miss P.. skali lg en.Hubby bawa balik Benda ajaib tu.... hati ni mula rasa cuak.. Malas sungguh nak pergi kerja..dengan keadaan badan yang selalu letih batuk selsema, dulu antibodi kuat, pelik after kawin trus nak manja-manja..huhuhu Dup-Dap-dup-Dap!! nak buat ke eksperimen lg skali?? Redho je la dengan apa pun result ye wahai Puan Fuzy... 

Pagi-pagi en.hubby gerak bgun subuh dia nak siap pergi kerja...aku pon sama la..cuma dia keluar pergi kerja dulu cuz dia masuk pukul 7am..aku 8am... sebelum pergi kerja en.hubby sempat lagi berpesan, "jangan lupa TEST ok..." muka manis and excited!! aku senyum kelat jer (risau)... so aku redha... bawa benda tu masuk mandi.... buat eksperimen di pagi yg sejukkkk.... so the resultnya... aku pon tak pasti.. trus mandi n solat subuh siap pergi kerja... cerita seterusnya nanti aku continue ok...

SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!