4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, March 15, 2013

Nuffnang

Alhamdulillah.......

Lama aku tak update tentang Nuffnang, sebab mungkin aku merajuk..yuppp memang aku merajuk dengan Nuffnang...almost 2years aku tak cerita pasal mamat nuffnang ni...last entry nuffnang march 2011 ...time tu aku dah redeem duit hasil berblog selama 2year...baget kaya la...kenapa aku merajuk dengan nuffnang ni....sebabnya dah lama kumpul duit tu then dah jadi RM0.00 tup tup tup duit tu tak dapat...nuffnang declare aku click fraud cissssss!!!! sakit hati mak! 

memang merajuk mati la aku time tu....pastu tu berblog pun dah tak pandang iklan nuffnang yg berlengar2...ntah la nak dapat CPUV ke..nak dpat CPC ada mak kisah.... dah nama pun merajukkan...dan lepas tu memang aku tak click iklan yang ada... (ada maybe sebab aku tertarik nak tau iklan apakah...)

lately hati aku dah sejuk sikit....sejak tengok macam nuffnang nak pujuk aku....serius aku dah tak merajuk dengan nuffnang. secara officialnya aku maafkan nuffnang k... baget nuffnang baca la ni...
 

thank you nuff...muahhhh kiss ketat-ketat

see masih ada tiga CPUV berlegar-legar di blog aku...(3 je pun tu pon nak kecoh) thank you nuffnang!!! terbaru Clinique 11 march....and u mobile tempek la lelama sikit tau..hehehehe kalau terus macam ni memang i setia la dengan u nuffnang..tak kan curang k.... =) 

Nak sharing earning sekarang pun buat malu je...sebab memang dah tak aktif berblog...baru-baru ni jer tak dak keja sangat so curi-curi masa taip lelaju update la juga blog dari bersawangkan....

kalau earning dah banyak nanti aku update la...sekarang i ciputttt jer...heheheh nak kumpul banyak-banyak buat duit ni boleh bawa Dea jalan-jalan....

bubbye!!!! 




 


SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!