4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, March 22, 2013

Demam campak a.k.a chicken pox

salam readers....

sedih hati ibu!! Near six month old my baby Dea demam lagi... pergi klinik nak ambil ubat check suhu 38.7 C... kesian sangat my pretty girl, semalam aku over time la... dua hari lepas ada dot-dot dekat badan lengan and dagu dia tapi temperature tak panas pun cuma ada batuk sikit-sikit...aku duk tunggu kalau keluar lagi banyak, memang aku suspek chicken pox,cuma belum pasti, semalam pergi ambil ubat aku tunjuk dekat doktor...so dia pun kata chicken pox,cuma kena tunggu dot-dot keluar banyak dulu...

anak ibu 5month 3week dah kena demam teruk....semoga demam ni nak bina imunisasi ye sayang... Dea kena Kuat!! ibu n abah selalu Doa kan yang terbaik utk Dea... Demam,sakit ni biasa la kan...cuma rasa Dea terlalu kecil nak menanggung sakit chicken pox..aku sendiri pun tak ingat rasa macam mana seksa kena chicken pox..maybe aku kena time baby juga kot....

think positif!! inshaa Allah Dea cepat sembuh dan kuat nak lawan chicken pox k...

nampak tak dekat perut bulat tu dah start menggaru....

demam pun layan pocoyo

gambar terbaru: tidur tak nak baring so aku masuk dalam buai kasi duduk je..





semoga Dea cepat sembuh....if betul chicken pox nnt aku update lg k




SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!