4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, March 16, 2013

Bayi berenang

Hye readers...

Memandangkan anak aku ni Dea Aleesya memang cenderung dengan air.... terpasang niat aku nak ajar Dea swimming tau.... tapi bukan aku la yang ajar sebab ibunya kalau lepas dalam air 6kaki dalam boleh membawa maut...hahahahha serius aku tak pandai berenang... teruja Dea dengan Air 

tambahan aku ni terpengaruh tengok video mat saleh ajar budak kecik berenang comel okehhh.....

geram aku tengok..... tapi ada ke masa nak bawa p swimming pool bagai....sebab yang nak ajarnya bukan aku...si abah sibuk mencari rezeki..bila weekend cuti sibuk pula dengan riadhah badminton,bola sepak and futsal....hummmm nak hantar kelas swimming tak mampu lagi kot...hehehehe 

tapi inshaaAllah satu hari nanti....chewahhhh bukan aku nak suruh Dea jadi macam panga lela renong pun....just tau berenang dah cukup puas hati tau...sebab aku dapat rasakan bertapa susahnya bila dah tua macma aku ni nak belajar berenang....memang tak la....

cita-cita ibu untuk anak.... =]


 



SUka? > klick button "LIKE"...

8 comments:

  1. Tulah kan.excited nak ajar anak berenang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi ibu xreti berenang.....huhuhuh acanertu? semangat je lebih..agak2 kalau rendam dlm pool boleh x bb berenang hehehe

      Delete
  2. bagus kan kalau anak boleh bereneang. mak tak boleh, dapat kat anak pun jadilaa...inspired tgk doc halina pya anak, kecik2 dh boleh berenang

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...betul2 setuju sgt....sbb mak xreti berenang la...taknak anak jd mcm mak...huhuhu sedih tau...

      Delete
  3. pernah hantar anak first g berenang.. dekat 3 bln jugak la p kelas renang..last2 berhenti cmtu je..pasal dia sendiri yg xnak..takut air..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahaiiii...xpe la tgu besar sikit..boleh ajar lg kn

      Delete
  4. Replies
    1. bestkan layan anak main air heheheh

      Delete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!