4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 29, 2013

Raya Aidilfitri 2013 - entry lapok

Entry lapok yang baru nak up.... harap maklongm....

cerita panjang-panjang pun tak guna sebab orang lain dah berbatu kematu dah cerita raya....aku ni tertinggal keretapi...apa-apa pun nk update juga...sementara ada waktu nak menaip..budak kecik tu tengah mengemas....ibu yg lipat baju selori dea panjat-panjat atas baju yang dah lipat...adoiii....

ok..ok...

cerita mula-mula skali sesaja nak bagitau sedunia...aku buat baju DA tahun ni...yeahhh!!!! (menaip sedang dengar anak dara tu meneran :poop: ) tak senonoh...hehehe...jap g kena p toilet pula la....

berbekalkan bakat mak aku, aku pun berlajar sikit-sikit la...ilmu kemahiran ni kena ada juga...biar la senget-senget sikitkan janji ada usaha....nak kata rajin tu tak la sangat cuma excited lebih nk buat baju hasil tangan sendiri...

proses menjahit di mulakan menggunakan mesin jahit singer menawan keluarga bahagia...mesin manual kena henjut guna kaki....

saja mengasah bakat... mak aku Taylor kampung..so apa salahnya cedok2 sikit bakat mak

maka pada hari raya pertama aku dan dea sedondon hehehe.....hasil baju yang tak seberapa...tapi material kain sangat soft..beli dekat nagoya 1meter RM 16 after less RM13/meter...aku beli 5 meter.. tapi diatas kesilapan diri sendiri tak pandai beli kain..terbeli lebihhhhhhhh...rupanya kain ni bidang 60...so memang lebih banyak...dengan itu aku buat baju untuk cousin dea skali...hehe rajin mak... boleh ler sedondon dea n ibu tahun ni...

ok..siap jahit untuk dea ibu punya pon siap dah...

gambar pagi ray...malasnya nk edit heheh kasi hantam upload....besaq bunga dea kn?

ok lupa nak cakap...baju melayu abah baju akad nikah..abah xnak buat baru..
bawah ni gambar famili "idris farm" dengan seorang isteri (mak aku jer) 8 orang anak (4 perempuan 4 lelaki) 5 orang menantu dan 10 orang cucu....Alhamdulillah dapat bersua kami tahun ni....
ok...raya pertama tahun ni turn rumah aku...semua adik beradik balik raya sini dlu..ni cukup lengkap semua versi 2013

tok dan tokwan bersama 10 orang cucu...dea cucu no.9 huhu macam gaya ada...

menu pada malam hari raya...
satay ayam dan bbq daging kambing...sedappppp sangat...seronok raya makan kambing puas-puas..





ok...sampai sini saja cerita basi aku....










SUka? > klick button "LIKE"...

3 comments:

  1. haha.....kata entry lapok...tp tajuk entry advance setahun...hihihi tq seimura, kesilapan sy..hikhikhik....bak kata perpatah suami sy baru putus urat 2 dah perlupa....

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!