4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, September 6, 2013

Sudah dapat KAKI


salam reader/bloggers/dan sewaktu dengannya...

Anak ibu berusia 11bulan........dah dapat "kaki"...huhuhu bukan main lagi...baru berlajar bertatih tapi dah tak merangkak, dah 3 hari tak merangkak langsung,walaupun jalan masih terhoyong-hayang macam lalang di tiup angin..tapi DA tetap gigih belajar berjalan...orang tua-tua kata DA ni jenis pulun, dia jenis tak putus asa.....rajin pun ye juga...sebab jatuh bangun dan jatu lagi...memang kagum tengok semangat DA berlajar berjalan....sehari berpuluh kali jatuh dan bagun....hope kalau gaya DA macam ni dalam seminggu dua cepat la dia imbang badan...

sekarang ni...bangun ja jalan terus macam nak berlari....pastu jatuh...memang kadang rasa berderau darah pucat lesi ibu di buatnya sebab tengok DA laju melulu....takut terjatuh secara merbahaya....sekarang masih tak ada break....

DA 11 bulan dah berjalan kira ketagori cepat juga la....tapi aku tau ada lagi cepat...secepat 8 bulan pun ada yang dah berjalan...

video

nahhh tempek video satu...eh video senget pula...adehhh lupa nk rotate...
SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!