4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, August 1, 2013

entry ramadhan

Assalamualaikum my blog readers....

selama bulan ramadhan ini la kali pertama aku nk menaip....aduhhhh puasa dan melayan karenah anak memang tak di nafikan letih...dan menguji daya tahan as a breastfeeding mother... sedar tak sedar hari ni dah 23 ramadhan,semua on mood raya dah..inshaAllah kurang dari seminggu umat islam akan sabut hari raya aidil fitrui..

aku hanya mampu blog walking itu pun kalau sempat.....sorry la kawan-kawan oiii....jadi suri rumah memang banyakkkk masa...tapi kerja tak pernah habis dengan anak yang sedang membesar,panjat-panjat,gigit-gigit..itu ini...ouhhh bukan mengeluh ok...just bebelan nenek tua...hihihi but i'm enjoy to be a housewife and mother...

bulan ramadhan kali ni aku rasa sangat tenang... baru jer sembang-sembang kosong dengan laki aku dalam keta... 

aku : abg....syok la bulan posa ni...ayang rasa tenang ja...
laki aku: pasaipa?
aku: ha la....rasa bahagiaaaa....perasan tak kita tak bergaduh pon...(selalu gaduh-gaduh manja)
laki aku: ha..biasa la,bulan mulia ni..syaitan yg duk bisik kat telinga dah tak dak...tengok tak dak antara kita yang bebai pon kan...
aku: dia errrr cakap kt diri sendiri la tu....hummm betoi2...dea aleesya pon tak meragam time berbuka...selalu time magrib Allah....tak tau nak cakap..suka menangis kan...

perbualan masa nak p tesco..nak beli diapers aleesya...hummmm p saja tengok harga diapers mahai melambung so niat nak beli tertangguh dulu...lagi pon ada lg stock...ingatkan masa raya ni ada la promosi jualan murah diapers.. pet-pet 80pcs aku selalu beli rm31 je..jadi harga rm41....xde maknanya nak beli.....huggies pula rm30 la..tapiiiiiiiiiii saiz M habis....beli saiz L leaking pula.....so memang nekad balikkk..tapi sempat la hangkut barang remeh temah abis juga rm70... duit ooo duit.....

untung la orang kerajaan dapa juga duit raya......... ok fikir bab duit buat aku stress 2second....

huwaaaa....mengantuk la baca blog ibu.....



SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!