4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, August 3, 2013

Anak Dara 10 bulan

Salam ramadhan...


Dah masuk 10 bulan hoyeahhh-hoyeahhhh!!! Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi Dea aleesya membesar depan mata aku dalam jagaan aku... Allah maha besar, maha mengetahui, rezeki aku untuk jaga anak kan...lulusan degree duduk rumah jer...apa aku merepek ni.....belum sampai waktunya....selagi ada usaha inshaAllah rezeki akan kunjung tiba, Allah ada perancangan terbaik untuk aku, sesungguhnya kita merancang tapi perancangan DIA jauh lebih baik... anak pun rezeki kan...rezeki tak ternilai terima kasih ya Allah....opsss if ada rezeki inshaAllah sorang lagi kan....tak pernah menolak..errr merancang tu ada juga la...since Dea fully breastfeed, cuma jika benar ada rezeki lagi, mohon doa semoga aku boleh teruskan DF dea...owhhh sangat kesian nk putus susu badan dari dea...she to young..masih perlukan fresh from farm...

Dea Aleesya 10 bulan..malas nak tulis milestone dia...tapi Dea Aleesya ketagori serba serbi cepat...Alhamdulillah sekali lagi.... dalam umur macam ni dah boleh berdiri dengan sendiri tanpa bantuan objek atau orang sekeliling....

opppss.sorry gambar berdiri ni jer yang ada..huhuhu mana kaki syg....seluar labuh hahaha
gigi pula dah ada 4 batang atas dan 2batang di bawah....yang ni memang menguji tahap kesabaran aku la...adoiii suka menggigit anak dara ni....dea gigit aku n abah dia ja...orang lain tengok keadaan..bila geram sangat dia gigit gak...ok baby sebaya dia kena jaga-jaga...dea gigit budak lain ok..

kena paksa dengan ibu ambil gambar gigi....gigit jarang and besar hihihi nanti tumbuh yg sebelah2 ok la kan...

senyuman DA setelah ada gigi

besar la hai gigi Deam mau tak sakit kena gigit

since dah ada gigi..kena la ajar gosok gigi kan....

ok..itu je lah nk update..jumpa di lain rancangan.....


SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!