4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 18, 2013

keywords famous blog aku...

salam readers...lama ta berkumandang dengan cerita picisan aku tu kan...sorry kalau ada yang tertunggu-tunggu mood perasan.... hikhikhik..... bajet retis ('_____________')

keywords lucah membuatkan setiap hari ada ja yg search dan terjumpa blog aku....bagi aku tajuk entry tu bukanlah lucah...aku pon tak pasti sama ada words tu lucah...aku tak cerita lucah di sini ok..harap maklum!!!! tiada sumber lucah disini....

aku saja-saja buka nuffnang nak check earning yang ciput belum cukup nak buat duit poket melancong huhuhu......sambil-sambil tu check keywords...OMG dah lama "myfirstime" ada di tangga teratas..tak terniat langsung dalam hati aku cerita lucah apatah lagi cerita aku yg first time..tak mau haihhh kongsi cerita dengan hampa kat sini...nak tau mau semuka hahahha...before ni aku pon tak pasti kenapa my first time jadi rating paling tinggi orang search... aku pon try google dengan ayat macam tu la...hihhi rupa-rupanya berbau agak 18sx...

ni aku print screen dari nuff aku..hihihi

dulu pernah sekali blog aku orang jumpa bila search ayat "gersang"...sekarang ni macam ni pula..hummm sapa-sapa yang cari maklumat 18sx disini tak ok... yang ada http://fuziahfbi.blogspot.com/2012/07/my-first-time.html tengok la sendiri..aku pon tak ingat aku cerita apa..dan kenapa ayat tajuk entry aku macam tu..

ok la.....lama tak update sebab cabel transfer gambar ntah ke mana...menyimpan sangat sampai cari tak jumpa..hihihi....


SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!