4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 19, 2013

CPUV (Cost-per-unique-visit) Campaigns

lagi.....

update tentang kau nuffnang....

sengeh sorang-sorang tengok CPUV bertambah.... ye cik-cik,puan-puan yang jenguk blog saya...if berminat dengan iklan yang berlegar-legar jangan segan nak click..mana la nak tahu...bila click boleh menang moto..."saya menang moto" nada pakcik power root....rezeki masing-masing kan.....

Alhamdulillah rezeki aku dan anak-anak sekeluarga...amiin..

print srceen dari akaun nuffnang aku...

walaupun jumlah yang aku dapat tak seberapa tapi ada juga iklan yang nak melekat kat blog ni.... teruskan melekat ye wahai iklan-iklan... thank you very much sebab memilih blog yang jarang-jarang ter update.... saya akan tingkat usaha untuk update selagi anak kecil saya tidak meragam...hikhikhik...

tu ja la aku nak kongsi...bukan nak riak pun...jumlah yang aku dapat brapa sen ja pon...pengunjung blog aku bukan ribu riban pun....100org/day pun aku rasa cukup bertuah aku punya blog ni suka suki ja....so dah ada iklan ni kira rezeki la..sikit2 lama-lama jadi bukit....

tengok iklan yang baru dapat tu "laneige bloggers' contest" bunyi macam best ja...contest apakah? aku pun belum ketemu dengan iklan ni....nak juga join contets.... walaupon join tak pernah nak menang...hihihi......

thank you...bubbye...hingga ketemu lagi...




SUka? > klick button "LIKE"...

2 comments:

  1. Byknya be...fuzi, bg tips skit, hehe..mila punya dlm sbln ada la 1,2 je y melekap

    ReplyDelete
  2. mila....rezeki kot...dulu tak pernah ada pun...sekarang je baru ada....tapi jarang pula update entry....sibuk memanjang jaga anak...

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!