4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 9, 2010

SITI NURHALIZA

salam kawan alam maya.....how r u today...( speaking la plak) jom baca perkembangan terbaru Datuk Siti Nurhaliza..apa yg kembang????

alahai Datuk Siti Nurhaliza...cute sungguh...makin chubby makin manis di pandang...bila lah agaknya ct nk mengeluarkan produknya hasil gandingan dengan Dato' K, mesti ramai dah tak sabar2 menanti "product" 2...ngeeee...apa yang aku maksudkan ialah melahirkan BABY hasil kacukan ct and Dato K...dah lama tunggu tau...tapi Datuk Siti Nurhaliza akan melahirkan album baru lg....belum pencen katanye...

MELIHATKAN dirinya yang begitu aktif membabitkan diri dalam dunia perniagaan lewat ini, ramai yang mengandaikan penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin kini perlahan-lahan mengundurkan diri daripada dunia seni. Sementelah, publisiti tentang dirinya juga semakin jarang kedengaran membuatkan ramai yang berpendapat penyanyi kesayangan ramai itu sudah mahu mengucapkan selamat tinggal. Lebih-lebih lagi selepas dia mengambil keputusan muktamad untuk tidak lagi bertanding dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) bermula tahun depan. Mengajukan persoalan tersebut kepada empunya diri, dia hanya mampu ketawa kecil sambil mengatakan dia belum bersedia untuk berbuat demikian.
“Hati saya masih dalam dunia nyanyian. Mana mungkin saya berhenti menyanyi dalam waktu terdekat ini. Cuma, pembabitan saya dalam bidang perniagaan adalah sebagai persediaan untuk masa masa depan seandainya saya tekad bersara daripada dunia seni.

nak tahu lebih lanjut...sila ke SUMBER

entry sebelum tidur
SUka? > klick button "LIKE"...

3 comments:

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!