4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 2, 2010

nape tak leh tido???

Malam ni tak kena study tapi mata aku bagaikan mata burung hantu terbeliak bulat....pada hal sepet and bakup jer....teringin nk mata bulat....semalam punya la susah nk buka mata...melarat hingga ke siang, punya la mengantuk, al maklum lah kena baca buku...kena study, alhamdulillah dah selesai lagi 1 paper petang tadi...aku main hantam ja jawab...mudah2 ada yang betull ( amin....)

awat kenapa aku tak boleh tido???

1. salah satu sebabnye...aku dah terover tido..sepatutnya time study kena tido yang cukup..neh aku hantam over limit...
2. aku terfikir sesuatu....rindu si dia ke??? tettttttttttttttttt.....opss!!!!
3. hari ni baru dapat tau berita gumbira dari dua orang sahabat baik, teman main2 dari kecik sampai la sekarang ni...tapi masing duk berjauhan bawa haluan masing2..jumpa pon time cuti panjang jer....waaaaaaaaaa...sedih + sgt gmbira....nak tau x?? depa dua ni dah nk bertunang, maka dgn ini tinggal la saya single but not available...ngeeeeeeee....

ni la dia rakan2 aku..ngeeee...semoga dua org cepat kawen...jgn bertunang lama2 okey...

diana & dian






yang nk jadi ceritanya..dua2 nih nak bertunang hari yang sama....jadi masalah bagi aku la...nk p yang mana 1... kami ni dah la 1 kampung, umah aku tengah2 antara minah senget dua ni...pastu senget gak nk buat hari yg sama...hummmm...nasihat aku masih ada waktu ni..bawa berbincang la cek dian n diana k....so boleh la aku pergi kedua2 majlis ok...



p/s: aku bila pula ek...semua org dah kecoh nk kawen ni...waaaa..tekanan!! ngeeee....rilek r sis... SUka? > klick button "LIKE"...

2 comments:

  1. nak betunang bila? em... ckp kat depa tahniah nooo...

    ReplyDelete
  2. hehheh..okeh..tgu sampai depa umum sendiri okeh cik ika...ngeeeeee

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!