4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, January 16, 2011

PERODUA BEZZA ~ gile gempaq

bangun je pagi ni, ada orang suruh buka email, ada send something katanya, so rasa berdebar and cuak la juga...send menatang benda apa la..actually takde apa pun...just nak tanya kenal tak orang yang dia jumpa...ofcuz kenal...member baik aku....dah lama tak buka email yang satu ni....hehehe..dah bersawang, sejak ada akaun email baru dah tak buka email lama, rasa nak tengok apa yang ada dalam email ni...ooooo...ada model baru PERODUA, al maklum lah..aku ni selalu ketinggalan, walaupun dah lama di pamerkan aku baru tau pagi ni...malu nak ngaku sebenarnya  .. cerita panjang pun tak guna, jom kita tengok..kalau korang pun tak tgok lagi la...sama macam aku ketinggalan

 PERODUA Bezza guna enjin hijau ~ Alternatif kepada kenderaan elektrik, hibrid

Reka bentuk Bezza dibangunkan sepenuhnya kakitangan PERODUA, manakala enjin hijau dimajukan di bawah Pelan Induk Pembangunan Enjin Hijau syarikat itu dengan kerjasama Daihatsu Motor Corporation, Jepun. Apa yang di maksudkan dengan enjin HIJAU???   Enjin yang menggunakan Sistem Bahan Api Cecair Bebas Logam Berharga (PMLFC) iaitu yang pertama seumpamanya di Malaysia.Sistem PMLFC tidak menggunakan petrol atau diesel sebagai bahan bakar, sebaliknya bahan api alternatif yang tidak mengandungi logam berharga, sekali gus menjadikannya lebih mesra alam dan menjimatkan. Menampilkan konsep masa depan Gen-Y yang lebih lasak.Reka bentuk lebih kurang macam Toyota Prius dengan panjang dalam 4 meter dan pintu belakang jenis sliding.

jom tengok picture


sliding door..hebatnya

boleh jadi transformer ni

canggih la...kerusi boleh pusing-pusing






macam robotcop...

agak-agak berapa harga kereta ni??? ada tak sampai ratusan ribu (RM)...mampu beli ke? SUka? > klick button "LIKE"...

6 comments:

  1. rakyat malaysia makin berani n kreatif

    ReplyDelete
  2. takot yg dieksport jer buat baiknyer...yang tempatan buat cam hempeh....dah selalu jadik cam ni kat keter buatan malaysia..

    ReplyDelete
  3. pak long >> hohoho...camtu ekk...sampai ati dorg ek...kena buat aduan kat pengguna ni...

    ReplyDelete
  4. wah, baru semangat sket nk bli keta mesia

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!