4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, January 8, 2011

ARIF ZAQWAN

siapakah gerangan si teruna itu?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nama BF baru ke cik fuzy?...hehhehe..mana ada la, cik Fuzy comot ni mana ada org nak...ngeee...Nama macam pemain bola sepak pulakan...ummmm..ni anak buah aku yg ke-6, anak kak aku yg kedua (kak ngah)...tahniah kepada kak ngah and abg.tajun...dah masuk 3org...di lahirkan pada 5hb january, cucu pembuka tahun 2011 buat mak dan ayah aku, insyALLAH bulan 6 ni kakar ipar pula akan bersalin....


zaqwan hari 1st berada di plenet bumi.....


2nd day dah....


 semoga cepat besar dgn sehat yea zaqwan...boleh main ngn along, angah and cousin yang lain tau....

 
dari kiri : kaknye adila(angah), mamanya and abgnye hakimi (along)

and others nephew and niece adalah anak kak long aku, wahhhh dah 3 sama ni...tak boleh jadi aku pon nk join da club, hehheh...tapi itu la..blum waktunya kn....

from left : naqiuddin,umi dorang, najmuddin (cucu 1st), abi dorang and aishah



SUka? > klick button "LIKE"...

7 comments:

  1. congrats dh dpt nephew bru...
    come sgt..gerramm tgk..putih melepak!!!
    makteh!! cpt2 join da club k..hehehhehe

    ReplyDelete
  2. hahahh...maktehnye klau ada anak sure macam makteh gak...dark color...hahhah

    ReplyDelete
  3. comel pon..sy blum sempat tgok n dukung lagi...

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!