4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

berBLOg...

apa gunanya anda berBLOg...? kalau aku mula-mula buat blog tak tahu pun boleh cari duit, serius wehh..aku ni pekak IT juga..buat blog kononnya nak luah rasa hati, lepaskan geram tapi akhirnya terbuka minda sikit after baca entry OTAI2...rupa-rupanya dgn letak iklan kat blog boleh dapat duit...so baca punya baca dengan bantuan kawan-kawan "we explore with wisdom" (moto U aku neh...cedok skit ayat) hehheh....so apa lagi, nuffnang menjadi pilihan hati utk di jadi kan penaja...mula langkah 1st merisik dulu en. nuffnang. pastu en. nuffnang setuju nk jadi penaja....lega rasa hati, skit demi skit sekupang dua kupang jer pon..hahhaha..ada la juga dari buang masa xmasuk income...

tapi masih banyak benda tak faham...so masih banyak benda yang aku perlu berlajar, belum kenal mesra dengan en. nuffnang.. belum dapat apa-apa habuan dari en. nuffnang maksud aku belum dapat BE...aku nk BE..nk juga..nk juga!! bila nak dapat ni en. nuffnang syg?? walaupun belum dapat sku masih SETIA dgn dia tau..

ada tak siapa-siapa baik hati nk kasi BE kat aku...heheh boleh ke bagi. en. nuff jer boleh kasi kn...????
 yang penting kena rajin, tapi aku ni sibuk jer memanjang, bila free takde benda nk story pula...ok nak jalan-jalan jap dalam alam maya ni..jom kita berBLogwalking!! ayuhhh..


SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!