4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, May 16, 2010

selamat hari guru.....

Sempena 16 mei 2010, saya setulusnya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua pembimbing anak-anak Malaysia yang diraikan pada tarikh ini..... setinggi-tinggi ucapan terima kasih saya ucapkan kepada semua guru yang berkhidmat samada dahulu atau sekarang, khususnya guru2 yang pernah mengajar saya dahulu.....dari standard 1 sampai la sekarang ( aku tak sekolah tadika...hehehhe)


sungguh mulia jasamu CIKGU....


tanpa cikgu siapalah saya sekarang...tanpa didik asuhmu cikgu mungkin saya bukan seperti ini...TERIMA KASIH CIKGU....


guru ibarat lilin.....


membakar diri demi menerangi kegelapan....seorang guru yang sanggup memnempuh onak duri demi anak bangsanya...TERIMA KASIH CIKGU....

SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!