4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, May 29, 2010

part time~~~ letihhhnye tapi best






salam....
huhuhuh....baru ja abis story pasal makan....heheh...actually aku skrg buat partime d situ.....hari ni second day aku keja, letih la juga....semalam 1st day mak oi...nak lekang kaki hahhaha....nak bg service no.1....aku try la....hari ni aku try sebaik mungkin...alhamdulillah dah ok skit....

"alah bisa tegal biasa"

mcmana aku bleh dapat keja ni????
al kesahnya bermula pada suatu petang..aku palaq kek...jalan2 cari makan...ada plak org nak blanja so aku pon makan la benda alah ni....


time nak bayar, ringan jer mulut aku tya kerja kosong...cashser tu cakap isi form ni,if ada nanti menager akan kol...tuptaptutap...esok lusanya tefon aku berdering no area kepala batas...aku agak je...alahai betul....manager dia pgil interview...ceh mcm nak keja lama ja...aku pon klentong pya klentong...DAPAT!

alamak guruh kilat plak kat umah ni....ujan lebat nk logout dulu la...nant aku sambung cerita okey....
SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!