4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, May 22, 2010

jom jogging....

awan mendung.....suasana petang sangat CANTIK.....hummmm....dah lama aku idamkan cuaca cam ni...coz lately cuaca sangat panas...sampai ke petang panas terik....alhamdulillah harini baik je cuaca...

jadi tanpa membuang masa aku pon teruskan niat aku yang nak berjogging sambil menghirup udara yang tak tercemar....al maklumlah,sepanjang di UTHM udara tak pernah bersih..tercemar setiap saat...hostel sebelah kilang kayu......ambil kesempatan di kampung ni menikmati warna hijau yang sangat segar..rasa lega mata ni....dengan 1 hasrat nak sihatkan badan..

ni la track aku berjogging kat kampung....

kalau perhatikan betul2 nampak tak "Gunung Jerai".....haaa...rumah akukan sempadan KEDAH...so boleh la nampak bayang2 sayup2 gunung tu.....macam dalam lukisan pulakan....

bukit yang samar-samar nampak tu adalah "Bukit Bendera"

kira aku sambil jogging sambil tengok kawasan la...huhuhu...rindu lama tak amik angin petang macam ni....kira cuaca mamang cantik la semua bukit bukau gunung ganang boleh nampak....bukit bendera terletak di sebelah pulau...rumah aku penang di tanah besar semenanjung.......

bendang AYAH...
penat jogging sampai kat bendang yang ayah aku buat....behenti tengok2 jap...hummm....nampak subur...ni lah rezeki untuk membesarkan anak2....ayah berkerja kuat...

sambung perjuangan aku....penattttt

lenguh-lenguh badan malam ni....lama betul aku tak berjogging....tapi puas hati.....bila lagi nak jogging ni....ada sapa2 nak join aku....meh r...jangan segan k
SUka? > klick button "LIKE"...

2 comments:

  1. uwaa da lame tak jogging..rindu!!

    ReplyDelete
  2. wah..naik sem nanti memang cun melecun la lepas ni kan...=)

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!