4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, June 11, 2009

permulaan.....

aku...
dan kisah hidup aku yg baru bermula....dengan ada nya kesedihan aku lupa tentang kebahagiaan...

aku....
menulis,mengarang kerana aku mula merasa aku kesunyian...hidup aku kosong...

aku...
perlu kn suara dunia untuk kembali kn semangat ku....keyakinan ku...kembalikan senyuman ku...pulangkannnnn.....aku tak mahu kesedihan terus menghantui...aku tak mahu hidup ini terus gelap...

welcome to my blog.. SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!