4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, June 12, 2009


JiKa INgIn bErLaRi,

BeLaJaRlaH BeRjaLaN DaHuLu…

JiKa InGiN bErENaNg,

bElAjArLaH TeRaPUnG dAhUlU…


JiKa iNgIn BeRcInTa dAn InGiN dIcInTaI,

bElaJarLah MeNcIntAi DaHuLu…


Kta2 yg di petik dari seorang rakan...ayatnya seperti memerli....namun ia nya 1 peringatan...

aku terlalu leka dengan kepercayaan.......kerana terlalu sukar bagi aku seorang yg pertama kali mengenal erti cinta...cinta....apa itu cinta???? ada apa dengan cinta??....


aku bermonolog sendiri...


adakah aku buta.....tidak...

aku bukan buta cuma aku tersalah tafsir...soal hati...manusia...kehidupan...baru bermula dalam silibus pembelajaran hidup aku...perjalanan cinta yg aku anggap harmoni,serasi,bahagia......semuanya salah....ikhlas mencintai......ayat ini menjadi satu tanda tya??? sejauh mana keikhlasan itu???

sehebat mana?? lautan api sgup aku renangi??? itu hanya kata2...sesiapa saja mampu berkata2..

aku mula sedar dari omongan kosong...aku tertipu...aku terluka...dan aku di kecewakn....


malam2 aku tanpa mimpi indah....siang aku tanpa sinar kebahagiaan.....aku baru terjaga dari mimpi ngeri...tat kala aku di hiasi malam indah....


aku insan biasa....lemah berkata aku benci...aku xmampu membenci...aku di bayangi bisikkn kemarin...bisikkan yg membuat hati aku berkecai...jantung aku terhenti berdegup..."seperti bernafas dalam air..."
hakikat...takdir...ghada & ghadar....semua nya harus aku fikir kn.....
SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!