4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, April 9, 2011

mee udang pulau sayak

Pulau Sayak terletak di negeri Kedah darul aman,berhampiran dengan negeri pulau pinang. keunik Pulau Sayak ialah pada namanya...heheh nama ja Pulau padahal di atas tanah besar Negeri kedah, iaitu di kuala muda kedah......

tengok peta bawah ni...yang betanda bulat merah tu la terletaknya Pulau Sayak....berhampiran dengan PANTAI MERDEKA.....heheh teringat lagu "cinta pantai merdeka" hummmm....kalau nak tau penulis lagu ni..pak long asal orang sini la.... yang bertanda petak merah tu kawasan rumah aku...rumah aku kiranya sempadan kedah-penang la.....tgok dekat ja dalam peta, lebih kurang 20 minit perjalan nak ke sana....tepi pantai..sambil makan ditiup angin sepoi2 bahasa...heheh jangan sampai tertido dalam pinggan k....




pulau yang sayup2..redup nampak tu kalau xsilap aku..itu la pulau penang...di sebelah Gurney-tanjung bunga atau seangkatan dengannya...

jom jamu selera....



ok...yang ni mee udang special punya..udang ada dalam 5 ekor.....





ini pula mee udang biasa...udang ada dua ekor ja....udang fresh dari ladang heheheh




 yang pula, dah abis melantak...hahahah kenyang....alhamdulillah....harga mee ni ikut harga pasaran udang,kalau udang mahal,mahal la sikit, tapi anda akan berpuas hati...



actually.....aku rindu nak makan mee udang ni, aku hidup di perantauan...macam jauh.....bukan over sea pon....hahahha tp memang rindu sgt......


p/s:hahahhah...buat entry di tengah2 kesibukan assignment yang bertimbun ni..ok la...
sapa nak p try mee udang download map k....


SUka? > klick button "LIKE"...

3 comments:

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!

Loading...