4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 28, 2013

Re-branding blog title

Salam alaik....

Re-branding - chewahhhh tajuk nk glamor de amor, dah lama pakai title "bingkisan hati" sejak 2009-2013 okey lama juga la kan...aku yang duk buka blog ni hari-hari hari2 ke???? jadi bosan pula.... tuan blog pun bosan inikan follower.. feeling ada ramai follower kahkahkah.....jumlah follower tak bertambah pon..hope ada silent readers la....

sekarang sejak dah beranak pinak...nak rasa feeling mak-mak pula.... so "mom&housewife-journey" pula.... itu pun dapat ilham bangun pagi-pagi lepas mandi terfikir nak tukar... sebab terdetik kat hati sanubari ni..sampai bila nak pakai "bingkisan hati" - lagi pun semua soal hati aku bukan aku tulis pun kat sini...semua simpan dalam hati...buat sakit hati je....dah penuh space dalam hati aku, bersawang pon boleh kata gak..tunggu nak remove 1 by 1..nk format lain hati aku ni....nak bersihkan hati errrr selama ni kotor kah???.... semoga di permudahkan, tak mau fikir dah yang duk sakit hati...

maybe pertukaran title ni pun ada sebab dengan kehidupan aku sekarang... huhuhu biasa la mak yg duk umah jaga anak di kenali sebagai "surirumah tangga".... oii oiii oiii...jangan tanya pasaipa aku tak keja? sat aku nak bgtau hampa semua: bukan aku nak bagi alasan susah dapat keja sekarang,dan bukannya aku malas mencari kerja,cuma di sini aku nak tegaskan siapalah kita nak bertanya soal rezeki ALLAH? btw aku bukan tak kerja langsung okey..aku ada buat part time lecturer di UiTM Penang.... 

itu je lah leteran aku pagi ni..setelah sekian lama tak ter update blog..rasa mcm nk update entry raya...tp................................ ha panjang tp tu kan....ada masa inshaa Allah ada la....

dengan ini maka rasmi la..title blog sudah di tukaq.........


gambar tiada kena mengena dengan tajuk entry..




SUka? > klick button "LIKE"...

2 comments:

  1. hmmm payah sket kalau tukar url ni.rara ngat nk tukar gak.tp hmmmmm bia lah dulu.

    ReplyDelete
  2. rara...fuzy xtukar url pon...tukar blog title jer....url mmg payah....nnt kacau bilau pula...

    ReplyDelete

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!