4EVA N EVA AFTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sinaran yg di pelihara Allah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 16, 2009

ikatan......

Dalam masa xmenaip @ xmengarang....ni byk gak pengalaman yg aku lalu....bukan lama pon kn...baru 3 4 hari jer kn....

keLip-KeLip ku SanGka APi..
KaLau Api mANa sUmbunYa..
Hilang Ghaib Di sangKA mAti..
Kalau MAti Mana KuBuRnya..

rElaku mEnungguMu...1000 tahun lama lagi.....tp benarkah hidupKu kan selama ini...biar berputar putar arah selatan...ku xputus harapan.....sedia setia....
relaku mengejarMu....1000 batu jauh lagi....tP benarkah kaki ku tahan sepanjang jalan ini...biar bermembisu burung bersiulan hilanglah gelombang lautan...ku masih Setia....
adakah engkau yakin ini cinta...adakah engkau pasti ini tuk selama2nya....?
jgn putus harapan...sedia setia.

lagu yg menyentuh hati aku.....alunan lunak Imran Ajmain.. setiap lirik yg terkandung aku hayati...
aku menghilang 3 4 harini coz ada 1 majlis ikatan antara 2 buah keluarga...antara abang aku ngn bakal isteri dia.....


cincin di sarung tanda ikatan dua jiwa....



SUka? > klick button "LIKE"...

No comments:

Post a Comment

thank you sebab sudi mengomen....

Friendship forever

Daisypath Friendship tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FIND WHAT EVER U WANT HERE!!